7/22/2005 8:00 PM Eastern

• On page 73 of the July 18 issue, a chart misidentified which network was converted into FitTV. It was The Health Network.

• On page 22 of the July 11 issue, the programming brief about Midcontinent Communications reaching a carriage deal with The Sportsman Channel mistakenly identifies the MSO as being on the selling block.


• The U.S. Senate hearing images used in last week's Policy section should have been credited to C-SPAN.

Want to read more stories like this?
Get our Free Newsletter Here!